Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Thermodynamic Potential of Electrical Turbocharging for the Case of Small Passenger Car ICE under Steady Operation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00307728" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00307728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/e-turbo_small_ICE.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/e-turbo_small_ICE.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Thermodynamic Potential of Electrical Turbocharging for the Case of Small Passenger Car ICE under Steady Operation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Complex thermodynamic model of highly-variable 3-cylinder ICE which is turbocharged by e-turbocharger or classical turbocharger. The main emphasis is put on detailed optimization of engine setting under different operating conditions (full load, high/medium/low load). Different combustion models are considered (SI, CI, ideal RCCI) while taking into account 2 different exhaust manifold designs (pulsating design, constant pressure design).

  • Název v anglickém jazyce

    Thermodynamic Potential of Electrical Turbocharging for the Case of Small Passenger Car ICE under Steady Operation

  • Popis výsledku anglicky

    Complex thermodynamic model of highly-variable 3-cylinder ICE which is turbocharged by e-turbocharger or classical turbocharger. The main emphasis is put on detailed optimization of engine setting under different operating conditions (full load, high/medium/low load). Different combustion models are considered (SI, CI, ideal RCCI) while taking into account 2 different exhaust manifold designs (pulsating design, constant pressure design).

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    BJ - Termodynamika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    e-turbo_small_ICE

  • Technické parametry

    Rozsáhlá databáze výsledků z optimalizací přeplňovaného vozidlového 3-válcového motoru, a to pomocí klasického výfukového turbodmychadla nebo e-turbodmychadla. Tato data obsahují citlivostní studie vlivu různých parametrů a výsledky detailní optimalizace. Detailní termodynamický model motoru (z hlediska 0-D/1-D přístupu) je vytvořen v GT-Power včetně dosti komplexního algoritmu řízení. Z hlediska optimalizace byl použit genetický algoritmus.

  • Ekonomické parametry

    200000

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    centrum vozidel udržitelné mobility Josefa Božka