Úvodní studie k projektu vlakového lokátoru - fúze dat z akcelerometru a odometru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F02%3A03074554" target="_blank" >RIV/68407700:21230/02:03074554 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úvodní studie k projektu vlakového lokátoru - fúze dat z akcelerometru a odometru
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva se zabývá analýzou problematiky robustní lokalizace vlaku na trati pomocí inerciálních senzorů. Práce obsahuje dílčí řešení problémů lokalizace v situacích, kde není dostupný signál satelitního navigačního systému. Hlavním smyslem této práce je hledání vhodných postupů pro fúzi dat z odometru a akcelerometru pro železniční aplikace.
Název v anglickém jazyce
Preliminary Study for the Train Locator Project - Accelerometer and Odometer Data Fusion
Popis výsledku anglicky
The report deals with analysis of issues concerning robust localization of the train on the railway by means of inertial sensors. The work includes partial solution of issues in situations where is not available signal from satellite navigation system. The main purpose of this work is finding appropriate methods for data fusion from odometer and accelerometer sensors in railway application.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LN00B096" target="_blank" >LN00B096: Výzkumné centrum aplikované kybernetiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů