Není k dispozici
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098932" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03098932 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Possibilities of Linear Combustion Engine Control
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents possibilities and utilizability of two different structures to linear combustion engine (LCE) control and compares them to use for given approach. The first structure is 32bit's microcontroller MotorolaR MPC555 with PowerPC architecture and the second one is generally FPGA structure, but in this paper it is reduced only to XilinxR. There are briefly described the most important parameters of LCE and basic problems of its control in this paper. There are also generally described parameters and possibilities of given structures and their software support. In the next part is presented actual approach to LCE control and in the final part is comparing of both structures, which is focused to use them to LCE control with given approach.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Linear Combustion Engine Control
Popis výsledku anglicky
This paper presents possibilities and utilizability of two different structures to linear combustion engine (LCE) control and compares them to use for given approach. The first structure is 32bit's microcontroller MotorolaR MPC555 with PowerPC architecture and the second one is generally FPGA structure, but in this paper it is reduced only to XilinxR. There are briefly described the most important parameters of LCE and basic problems of its control in this paper. There are also generally described parameters and possibilities of given structures and their software support. In the next part is presented actual approach to LCE control and in the final part is comparing of both structures, which is focused to use them to LCE control with given approach.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA101%2F03%2F0620" target="_blank" >GA101/03/0620: Redundantní pohony a měření pro hybridní obráběcí stroj</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 6th International Scientific-Technical Conference on Process COntrol (Říp 2004)
ISBN
80-7194-662-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
267-267
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Kouty nad Desnou
Datum konání akce
8. 6. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—