Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098932" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03098932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Possibilities of Linear Combustion Engine Control

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents possibilities and utilizability of two different structures to linear combustion engine (LCE) control and compares them to use for given approach. The first structure is 32bit's microcontroller MotorolaR MPC555 with PowerPC architecture and the second one is generally FPGA structure, but in this paper it is reduced only to XilinxR. There are briefly described the most important parameters of LCE and basic problems of its control in this paper. There are also generally described parameters and possibilities of given structures and their software support. In the next part is presented actual approach to LCE control and in the final part is comparing of both structures, which is focused to use them to LCE control with given approach.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Linear Combustion Engine Control

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents possibilities and utilizability of two different structures to linear combustion engine (LCE) control and compares them to use for given approach. The first structure is 32bit's microcontroller MotorolaR MPC555 with PowerPC architecture and the second one is generally FPGA structure, but in this paper it is reduced only to XilinxR. There are briefly described the most important parameters of LCE and basic problems of its control in this paper. There are also generally described parameters and possibilities of given structures and their software support. In the next part is presented actual approach to LCE control and in the final part is comparing of both structures, which is focused to use them to LCE control with given approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F03%2F0620" target="_blank" >GA101/03/0620: Redundantní pohony a měření pro hybridní obráběcí stroj</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 6th International Scientific-Technical Conference on Process COntrol (Říp 2004)

  • ISBN

    80-7194-662-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    267-267

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Kouty nad Desnou

  • Datum konání akce

    8. 6. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku