Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03099837" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03099837 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Virtual Laboratory with Scale Models

  • Popis výsledku v původním jazyce

    New trend in education is the construction of virtual laboratory. In the humanities the situation is much simpler than in technical branches. We can create virtual laboratories for technical subjects as control technique or mechatronics in two ways. Thefirst way makes use of modelling and simulation methods and for realization is very simple. Its disadvantage is considerable distance from reality. Alternative possibility &#239;s to equip virtual laboratory with physical scale models. Our contribution deals with problems when we create virtual laboratory with physical scale models.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Laboratory with Scale Models

  • Popis výsledku anglicky

    New trend in education is the construction of virtual laboratory. In the humanities the situation is much simpler than in technical branches. We can create virtual laboratories for technical subjects as control technique or mechatronics in two ways. Thefirst way makes use of modelling and simulation methods and for realization is very simple. Its disadvantage is considerable distance from reality. Alternative possibility &#239;s to equip virtual laboratory with physical scale models. Our contribution deals with problems when we create virtual laboratory with physical scale models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5th International Workshop on Research and Education in Mechatronics - REM 2004

  • ISBN

    83-88906-95-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    103-107

  • Název nakladatele

    Wydawnictvo Politechniki Swietokrzyskiej

  • Místo vydání

    Kielce

  • Místo konání akce

    Kielce-Cedzyna

  • Datum konání akce

    1. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku