Optimální řízení dálničního tunelu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F05%3A03111336" target="_blank" >RIV/68407700:21230/05:03111336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Finding Optimal Control For Highway Tunnels
Popis výsledku v původním jazyce
A control scheme for highway tunnels is designed based on a static model of the highway tunnel. The controller is designed to keep the exhaust levels inside the tunnel below given limits. The control is the simulated on a dynamical model of a highway tunnel.
Název v anglickém jazyce
Finding Optimal Control For Highway Tunnels
Popis výsledku anglicky
A control scheme for highway tunnels is designed based on a static model of the highway tunnel. The controller is designed to keep the exhaust levels inside the tunnel below given limits. The control is the simulated on a dynamical model of a highway tunnel.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA102%2F05%2F0011" target="_blank" >GA102/05/0011: Struktura a universalita v návrhu řízení složitých systémů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Symposium on Design, Construction and Operation of Long Tunnels 2005
ISBN
957-98296-1-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
1199-1210
Název nakladatele
Chinese Taipei Tunnelling Association
Místo vydání
Taipei
Místo konání akce
Taipei
Datum konání akce
7. 11. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—