Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úschova záře pro efektivní výpočet globálního osvětlení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F05%3A03112232" target="_blank" >RIV/68407700:21230/05:03112232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Radiance Caching for Efficient Global Illumination Computation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, we present a ray tracing-based method for accelerated global illumination computation in scenes with lowfrequency glossy BRDFs. The method is based on sparse sampling, caching, and interpolating radiance on glossy surfaces. In particular,we extend the irradiance caching scheme proposed by Ward et al. to cache and interpolate directional incoming radiance instead of irradiance. The incoming radiance at a point is represented by a vector of coefficients with respect to a hemispherical or spherical basis. The surfaces suitable for interpolation are selected automatically according to the roughness of their BRDF. We also propose a novel method for computing translational radiance gradient at a point.

  • Název v anglickém jazyce

    Radiance Caching for Efficient Global Illumination Computation

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we present a ray tracing-based method for accelerated global illumination computation in scenes with lowfrequency glossy BRDFs. The method is based on sparse sampling, caching, and interpolating radiance on glossy surfaces. In particular,we extend the irradiance caching scheme proposed by Ward et al. to cache and interpolate directional incoming radiance instead of irradiance. The incoming radiance at a point is represented by a vector of coefficients with respect to a hemispherical or spherical basis. The surfaces suitable for interpolation are selected automatically according to the roughness of their BRDF. We also propose a novel method for computing translational radiance gradient at a point.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics

  • ISSN

    1077-2626

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    550-561

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus