Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F06%3A03120024" target="_blank" >RIV/68407700:21230/06:03120024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Making Radiance and Irradiance Caching Practical: Adaptive Caching and Neighbor Clamping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Radiance and irradiance caching are efficient global illumination algorithms based on interpolating indirect illumination from a sparse set of cached values. In this paper we propose an adaptive algorithm for guiding spatial density of the cached valuesin radiance and irradiance caching. The density is adapted to the rate of change of indirect illumination in order to avoid visible interpolation artifacts and produce smooth interpolated illumination. In addition, we discuss some practical problems arising in the implementation of radiance and irradiance caching, and propose techniques for solving those problems. Namely, the neighbor clamping heuristic is proposed as a robust means for detecting small sources of indirect illumination and for dealing with problems caused by ray leaking through small gaps between adjacent polygons.

  • Název v anglickém jazyce

    Making Radiance and Irradiance Caching Practical: Adaptive Caching and Neighbor Clamping

  • Popis výsledku anglicky

    Radiance and irradiance caching are efficient global illumination algorithms based on interpolating indirect illumination from a sparse set of cached values. In this paper we propose an adaptive algorithm for guiding spatial density of the cached valuesin radiance and irradiance caching. The density is adapted to the rate of change of indirect illumination in order to avoid visible interpolation artifacts and produce smooth interpolated illumination. In addition, we discuss some practical problems arising in the implementation of radiance and irradiance caching, and propose techniques for solving those problems. Namely, the neighbor clamping heuristic is proposed as a robust means for detecting small sources of indirect illumination and for dealing with problems caused by ray leaking through small gaps between adjacent polygons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06008" target="_blank" >LC06008: Centrum počítačové grafiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rendering Techniques 2006

  • ISBN

    3-905673-35-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    127-138

  • Název nakladatele

    Eurographics Association

  • Místo vydání

    Aire-la-Ville

  • Místo konání akce

    Nicosia

  • Datum konání akce

    26. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku