Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Automotive Active Suspension Systems With Energy Recuperation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F06%3A00119763" target="_blank" >RIV/68407700:21230/06:00119763 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Automotive Active Suspension Systems With Energy Recuperation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper, the design of a linear motor as an actuator in vehicle active suspension systems will be presented. The attention is focused on several interesting design aspects of the non-traditional actuator (linear synchronous permanent magnet motor with electronic commutation) controlled to obtain a variable mechanical force for a car damper. The main advantage of such a solution is the possibility to generate desired forces acting between the unsprung (wheel) and sprung (car body) masses of the car, providing good insulation of the car sprung mass from the road surface disturbances. In addition, under certain circumstances it is possible to reduce or even eliminate the demands concerning the external power source.

  • Název v anglickém jazyce

    Automotive Active Suspension Systems With Energy Recuperation

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, the design of a linear motor as an actuator in vehicle active suspension systems will be presented. The attention is focused on several interesting design aspects of the non-traditional actuator (linear synchronous permanent magnet motor with electronic commutation) controlled to obtain a variable mechanical force for a car damper. The main advantage of such a solution is the possibility to generate desired forces acting between the unsprung (wheel) and sprung (car body) masses of the car, providing good insulation of the car sprung mass from the road surface disturbances. In addition, under certain circumstances it is possible to reduce or even eliminate the demands concerning the external power source.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 7th International Scientific - Technical Conference - Process Control 2006

  • ISBN

    80-7194-860-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    "45"-"5O"

  • Název nakladatele

    University of Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Kouty nad Desnou

  • Datum konání akce

    13. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku