Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electric Power Divider in Hybrid Electric Vehicle Powertrain

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F06%3A00124696" target="_blank" >RIV/68407700:21230/06:00124696 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electric Power Divider in Hybrid Electric Vehicle Powertrain

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper deals with automotive hybrid and power splitting drives. The system used for laboratory experiments at Czech Technical University in the Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology is described and its function explained. Special attention is paid to the electric power divider, which is a synchronous permanent magnet generator with separately rotating stator and rotor. The theory of the divider is derived. The knowledge of q-axis reactance and d-axis reactance is for load characteristics important. A new method how to measure the q-axis synchronous reactance of permanent magnet machines was developed. The method and results are in the paper described.

  • Název v anglickém jazyce

    Electric Power Divider in Hybrid Electric Vehicle Powertrain

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with automotive hybrid and power splitting drives. The system used for laboratory experiments at Czech Technical University in the Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology is described and its function explained. Special attention is paid to the electric power divider, which is a synchronous permanent magnet generator with separately rotating stator and rotor. The theory of the divider is derived. The knowledge of q-axis reactance and d-axis reactance is for load characteristics important. A new method how to measure the q-axis synchronous reactance of permanent magnet machines was developed. The method and results are in the paper described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JE - Nejaderná energetika, spotřeba a užití energie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B073" target="_blank" >LN00B073: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Power Electronics and Motion Control Conference

  • ISBN

    1-4244-0121-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Maribor

  • Místo vydání

    Maribor

  • Místo konání akce

    Portorož

  • Datum konání akce

    30. 8. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku