Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F06%3A03121478" target="_blank" >RIV/68407700:21230/06:03121478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On building fast kd-trees for ray tracing, and on doing that in O(N log N)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Though a large variety of efficiency structures for ray tracing exist, kd-trees today seem to slowly become the method of choice. In particular, kd-trees built with cost estimation functions such as a surface area heuristic (SAH) seem to be important forreaching high performance. Unfortunately, most algorithms for building such trees have a time complexity of O(N log2 N), or even O(N2). In this paper, we analyze the state of the art in building good kdtrees for ray tracing, and eventually propose an algorithm that builds SAH kd-trees in O(N logN), the theoretical lower bound.

  • Název v anglickém jazyce

    On building fast kd-trees for ray tracing, and on doing that in O(N log N)

  • Popis výsledku anglicky

    Though a large variety of efficiency structures for ray tracing exist, kd-trees today seem to slowly become the method of choice. In particular, kd-trees built with cost estimation functions such as a surface area heuristic (SAH) seem to be important forreaching high performance. Unfortunately, most algorithms for building such trees have a time complexity of O(N log2 N), or even O(N2). In this paper, we analyze the state of the art in building good kdtrees for ray tracing, and eventually propose an algorithm that builds SAH kd-trees in O(N logN), the theoretical lower bound.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06008" target="_blank" >LC06008: Centrum počítačové grafiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of IEEE Symposium on Interactive Ray Tracing 2006

  • ISBN

    1-4244-0693-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    61-70

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    USA

  • Místo konání akce

    Salt Lake City

  • Datum konání akce

    18. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku