Nákup kap. 6
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03130404" target="_blank" >RIV/68407700:21230/07:03130404 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákup kap. 6
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní nákup využívá myšlenku nákupního marketingu. Vychází z nákupních cílů na základě kterých dochází k volbě dodavatelského trhu a dodavatele.
Název v anglickém jazyce
Purchase Chap. 6
Popis výsledku anglicky
Modern acquisition methods derive from purchasing marketing principles. They are based on acquisition goals determining selection of supplier and supplier market.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerská ekonomika
ISBN
978-80-247-1992-4
Počet stran výsledku
44
Strana od-do
—
Počet stran knihy
452
Název nakladatele
GRADA PUBLISHING
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—