Nákupní marketing kap. 10
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146164" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146164 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní marketing kap. 10
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní nákup využívá myšlenku nákupního marketingu. Vychází z nákupních cílů na základě kterých dochází k volbě dodavatelského trhu a dodavatele.
Název v anglickém jazyce
Reverse Marketing Chap. 10
Popis výsledku anglicky
Modern acquisition methods derive from purchasing marketing principles. They are based on acquisition goals determining selection of supplier and supplier market.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Praktické marketingové aplikace
ISBN
978-80-245-1307-2
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Počet stran knihy
195
Název nakladatele
Oeconomia
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—