Automatic control of final approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A00146743" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:00146743 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pegasus-cz.org/" target="_blank" >http://www.pegasus-cz.org/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Automatic control of final approach
Popis výsledku v původním jazyce
The most important flight phase influencing successfulness of the whole flight is final approach with its flight modes LOC, GS, which are controlled by means of radio beams of the Instrument Landing System ILS. Angular deviation is computed in geometrical model of ILS with respect to the location several radio beacons round the runway.
Název v anglickém jazyce
Automatic control of final approach
Popis výsledku anglicky
The most important flight phase influencing successfulness of the whole flight is final approach with its flight modes LOC, GS, which are controlled by means of radio beams of the Instrument Landing System ILS. Angular deviation is computed in geometrical model of ILS with respect to the location several radio beacons round the runway.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FT-TA3%2F044" target="_blank" >FT-TA3/044: *Modulové řešení systému řízení FLY-BY-WIRE pro lehký proudový letoun.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů