Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimenty s aktivním tlumením pérování automobilu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146808" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146808 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Active Suspension System - Experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Suspension system is an important part of the car design, because it influences both the comfort and safety of the passengers. In this paper an active suspension using linear electric motor is designed. In particular, this article is focused on experiments with active suspension - developing an appropriate input signal for the test bed and evaluation of the results. Second important point of the active suspension design is energy demands of the system. Modification of the standard controller which allows changing amount of energy required by the system has been designed. Functionality of the modification was verified taking various experiments.

  • Název v anglickém jazyce

    Active Suspension System - Experiments

  • Popis výsledku anglicky

    Suspension system is an important part of the car design, because it influences both the comfort and safety of the passengers. In this paper an active suspension using linear electric motor is designed. In particular, this article is focused on experiments with active suspension - developing an appropriate input signal for the test bed and evaluation of the results. Second important point of the active suspension design is energy demands of the system. Modification of the standard controller which allows changing amount of energy required by the system has been designed. Functionality of the modification was verified taking various experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proccedings of the 4th WSEAS International Conference on DYNAMICAL SYSTEMS and CONTROL

  • ISBN

    978-960-474-014-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Corfu

  • Datum konání akce

    26. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000262930900023