Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03149751" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03149751 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řídicí jednotka systému aktivního tlumení pérování automobilu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řídicí jednotka vznikla jako součást konstrukce experimentálního zařízení sloužícího pro praktické ověřování řídicích algoritmů systému aktivního tlumení pérování automobilu. Elektronická řídicí jednotka je navržena a konstruována s ohledem na řízení síly lineárního elektrického motoru (synchronní stroj 300V/20A, špičková síla cca 2kN) jako akčního členu v uvedeném systému a možnosti rekuperace energie. Řídicí algoritmus (modifikovaný H regulátor) je v prostředí MATLAB/SIMULINK implementován v DSP. Základem řídicí jednotky je inteligentní modul PM50RLB120 od firmy MITSUBISHI. Vinutí lineárního motoru jsou napájena H-můstky s tranzistory IGBT jako spínacími prvky, s pulsní šířkovou modulací. Zapojení H-můstků umožňuje řídit lineární motor jak v motorickém tak i generátorovém režimu. Řízení výstupní síly motoru je založeno na řízení vzájemného úhlu mezi polohou primárního dílu a polem které vytváří sekundární díl.

  • Název v anglickém jazyce

    Control unit of automotive active suspension system

  • Popis výsledku anglicky

    This control unit is the part of the experimental equipment for a practical verification of the automotive active suspension system algorithms. The electronic control unit is designed for power control of the linear electrical motor (synchronous motor 300V/20A, peak power c. 2kN). The motor is used as an actuator of the suspension system with the energy recuperation possibility. The algorithm of control (modified H controller) is implemented in DSP by the MATLAB/SIMULINK. The control unit core containsthe intelligent integrated circuit PM50RLB120. The coils of the electrical motor are connected to the outputs of H-bridges with IGBT transistors, with PWM. The H-bridges made possible motor and generator modes of the linear electrical motor. The motor output power control is based on primary and secondary part relative positions control.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    EUAS-01

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    300V/25A

  • Ekonomické parametry

    240000,-Kč

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    CTU Prague

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem