Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

H-NEKONEČNO ŘÍZENÍ AKČNÍCH ČLENŮ V SYSTÉMECH AKTIVNÍHO TLUMENÍ AUTOMOBILŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A03146478" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:03146478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    H-Infinity Controlled Actuators in Automotive Active Suspension Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper active suspension with linear electric motor has been designed. The active suspension is often hardly rejected for its big energy consumption. This contribution deals with direct real-time energy control in suspension system. The linear electric motor is used as an actuator. This motor can in specific situation generate the energy for next use. The H-infinity controller has been developed to improve car behavior, in particular passenger comfort and car stability. The second objective of the controller is to control energy distribution. Our submission is mainly focused on vehicle suspension, but it can be generalized to any kind of active suspension.

  • Název v anglickém jazyce

    H-Infinity Controlled Actuators in Automotive Active Suspension Systems

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper active suspension with linear electric motor has been designed. The active suspension is often hardly rejected for its big energy consumption. This contribution deals with direct real-time energy control in suspension system. The linear electric motor is used as an actuator. This motor can in specific situation generate the energy for next use. The H-infinity controller has been developed to improve car behavior, in particular passenger comfort and car stability. The second objective of the controller is to control energy distribution. Our submission is mainly focused on vehicle suspension, but it can be generalized to any kind of active suspension.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th ASME Engineering Systéme Design and Analysis Konference (ESDA2008)

  • ISBN

    978-0-7918-4838-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technion-israel Institute of Technology, Faculty of EE

  • Místo vydání

    Haifa

  • Místo konání akce

    Haifa

  • Datum konání akce

    7. 7. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000263590300029