Analýza konkurence a její úskalí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156788" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156788 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza konkurence a její úskalí
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza konkurence jako součást marketingového výzkumu. Pět konkurenčních sil dle Portera. Bariéry vstupu konkurence na trh. Proces Competitive Intelligence.
Název v anglickém jazyce
Difficulty of Competition Analysis
Popis výsledku anglicky
Analysis of competition as part of marketing research. Five competitive forces by Porter. Barrier to entry of competition on the market. The Competitive Intelligence.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pr-ekon Online
ISSN
1214-4800
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—