Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cena a užitek pro zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156796" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156796 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cena a užitek pro zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cenová politika představuje základní prvek strategie a nástrojů marketingové politiky. Tento článek se zaměřuje na problematiku hodnocení užitku pro zákazníka, stanovení ceny na základě užitku stejně tak i vnitřními a vnějšími riziky spojenými s přijetímtéto koncepce.

  • Název v anglickém jazyce

    Price and Customer Experience

  • Popis výsledku anglicky

    Pricing policy represents one of the central strategies and instrunments of a company`s marketing policy. This article focuses on the issue of evaluating usefulness for the customer, determining a price on the basis of usefulness as well as with internaland external risks connected with accepting this conception.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus