Cena a užitek pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156796" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cena a užitek pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Cenová politika představuje základní prvek strategie a nástrojů marketingové politiky. Tento článek se zaměřuje na problematiku hodnocení užitku pro zákazníka, stanovení ceny na základě užitku stejně tak i vnitřními a vnějšími riziky spojenými s přijetímtéto koncepce.
Název v anglickém jazyce
Price and Customer Experience
Popis výsledku anglicky
Pricing policy represents one of the central strategies and instrunments of a company`s marketing policy. This article focuses on the issue of evaluating usefulness for the customer, determining a price on the basis of usefulness as well as with internaland external risks connected with accepting this conception.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—