Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Oborové didaktiky a problém vymezování učiva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00157281" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00157281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Oborové didaktiky a problém vymezování učiva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na nové úkoly učitele v souvislosti s aplikací rámcových vzdělávacích programů na školní vzdělávací programy a všímá si obsahového faktoru. Příspěvek řeší uvedenou problematiku v souvislosti s výukou oborových didaktik ve studijnímprogramu Specializace v pedagogice, obor Učitelství odborných předmětů v podmínkách ČVUT v Praze. Vychází se z obecného přesvědčení, že problém vymezování učiva je problémem kardinálním, protože obsah učiva je jednou z pěti základních kategorií pedagogických věd (cíl, obsah, prostředky, podmínky, evaluace).

  • Název v anglickém jazyce

    Special Didactics and the Problem of Education Content Defining

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on new teacher duties in connection with the application of framework educational plans on school educational plans and takes notice of content factor. The paper solves mentioned problems in connection with the special didactics education in the study program Specialization in Pedagogy, field of study Technical Teacher Education in conditions of CTU in Prague. It comes out from the general persuasion that the problem of defining education content is a cardinal problem, because the education content is one of the five basic categories of pedagogic sciences (objective, content, means, conditions, evaluation).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pomáhající profese v reflexi aktuálních společenských proměn

  • ISBN

    978-80-7414-123-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku