Management - východisko marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00158580" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00158580 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management - východisko marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Základy managementu, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementace, kontrola, řízení lidí, komunikace). Informatika. Organizování. Projektové řízení. Vývoj managementu. Provozní management. Produkt a strategie produktu. Typologie firmy. Normativní základna, standardizace. Management kvality. Vybrané manažerské přístupy. Management změn.
Název v anglickém jazyce
Management - way out marketing
Popis výsledku anglicky
Fundamentals of management, management functions (decision making, planning, implementation, control, people management, communication). Science. Organization. Project management. Development of management. Operational management. Product and product strategy. Typology of companies. Normative base, standardization. Quality management. Selected management approaches. Change management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—