Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management - východisko marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00158580" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00158580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Management - východisko marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základy managementu, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementace, kontrola, řízení lidí, komunikace). Informatika. Organizování. Projektové řízení. Vývoj managementu. Provozní management. Produkt a strategie produktu. Typologie firmy. Normativní základna, standardizace. Management kvality. Vybrané manažerské přístupy. Management změn.

  • Název v anglickém jazyce

    Management - way out marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Fundamentals of management, management functions (decision making, planning, implementation, control, people management, communication). Science. Organization. Project management. Development of management. Operational management. Product and product strategy. Typology of companies. Normative base, standardization. Quality management. Selected management approaches. Change management.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus