Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160178" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingový dotazník má zásadní vliv na proces marketingové segmentace. Relevantnost výstupních dat umožňuje pomocí statistických metod odhalit strukturu klastru a identifikovat marketingové segmenty na konečném trhu. Autor se zaměřuje na shlukovou analýzu a opatření ve vztahu k otázkám dotazníku. Je nutné přehodnotit návrhy dotazníků s cílem zjednodušit nalezení účinné marketingové segmentace.
Název v anglickém jazyce
Impact of Marketing Polls on the Identification of Market Segments
Popis výsledku anglicky
Marketing questioning has a crucial impact on marketing segmentation pro-cess. Having relevant output data allows statistics method usage to discover cluster structure and identify marketing segments on the final market. Author focuses on cluster analysis and dissimility measures with relationship to questionnaire questions. It is necessary to rethink questionnaire designs in order to simplify effective discovery of marketing segments.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—