Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160178" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160178 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingový dotazník má zásadní vliv na proces marketingové segmentace. Relevantnost výstupních dat umožňuje pomocí statistických metod odhalit strukturu klastru a identifikovat marketingové segmenty na konečném trhu. Autor se zaměřuje na shlukovou analýzu a opatření ve vztahu k otázkám dotazníku. Je nutné přehodnotit návrhy dotazníků s cílem zjednodušit nalezení účinné marketingové segmentace.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Marketing Polls on the Identification of Market Segments

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing questioning has a crucial impact on marketing segmentation pro-cess. Having relevant output data allows statistics method usage to discover cluster structure and identify marketing segments on the final market. Author focuses on cluster analysis and dissimility measures with relationship to questionnaire questions. It is necessary to rethink questionnaire designs in order to simplify effective discovery of marketing segments.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus