Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj sociálních kompetencí studentů při řešení softwarových projektů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00167904" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00167904 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21240/09:00167904

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj sociálních kompetencí studentů při řešení softwarových projektů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V bakalářských programech a oborech zaměřených na softwarové inženýrství na ČVUT FEL probíhá výuka v celé řadě předmětů, které mají za cíl získat různé odborné znalosti. Vývoj softwarového díla již delší dobu není ve většině případů dílem jednotlivce, ale probíhá v týmech a to často rozprostřených po celém světě. Absolvent bakalářského oboru by tedy kromě technických znalostí měl mít i základní znalosti problematiky práce v týmu. Tento článek popisuje příklady postupů zážitkové pedagogiky používané prorozvoj sociálních dovedností při řešení týmových projektů.

  • Název v anglickém jazyce

    Improving Student's Soft Skills in SW Project Courses

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to provide and discuss examples of practical methods for improving soft skills. All of the methods have been developed and tested in undergraduate software engineering courses. From 2005 to 2009, more than 2000 students participated in these courses. These methods are based on the experiential learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Objekty 2009

  • ISBN

    978-80-7435-009-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    5. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku