Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Controller choice for car active suspension

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00170116" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00170116 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Controller choice for car active suspension

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Automotive suspension system design is very important part of the passengers comfort and safety. In this article automotive active suspension with electric linear motor as an actuator is designed. Due to many reasons H-infinity control is used. This paper is focused on comparison of different controller designed for quart, half or full-car controller (and always used for - full? car). Each controller configuration is simulated and then verified on the hydraulic quarter car test bed.

  • Název v anglickém jazyce

    Controller choice for car active suspension

  • Popis výsledku anglicky

    Automotive suspension system design is very important part of the passengers comfort and safety. In this article automotive active suspension with electric linear motor as an actuator is designed. Due to many reasons H-infinity control is used. This paper is focused on comparison of different controller designed for quart, half or full-car controller (and always used for - full? car). Each controller configuration is simulated and then verified on the hydraulic quarter car test bed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    INTERNATIONAL JOURNAL of MECHANICS

  • ISSN

    1998-4448

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus