Aktuální problémy řízení kvality služeb v IP telefonii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00168229" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00168229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální problémy řízení kvality služeb v IP telefonii
Popis výsledku v původním jazyce
Článek stručně popisuje problémy způsobené použitím protokolu IP v IP telefonii. Následně rozebírá možnosti řízení kvality služeb prostřednictvím protokolů H.323 a SIP.
Název v anglickém jazyce
Quality of Service Management in the Voice over IP Systems
Popis výsledku anglicky
This article describes briefly issues caused by the use of the IP protocol in the Voice over IP systems. Furthermore, it discusses the quality of service management in VoIP systems. Resource reservation capabilities defined by H.323 are compared with those defined by SIP and its extensions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Access server
ISSN
1214-9675
e-ISSN
—
Svazek periodika
8.
Číslo periodika v rámci svazku
01
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—