Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SEMI ACTIVE DAMPING OF THE CAR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00171261" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00171261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SEMI ACTIVE DAMPING OF THE CAR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The model of the car consists of a stiff chassis, front and rear axles, springs, dampers and wheel disks with tires. The vehicle wheels running on uneven road. Semi active systems can only change the viscous damping coefficient of the damper, and do notadd energy to the suspension system. Though limited in their intervention, semi active suspensions are less expensive to design and consume far less energy. In recent times, research in semi-active suspensions has continued to advance with respect to their capabilities, narrowing the gap between semi active and fully active suspension systems.

  • Název v anglickém jazyce

    SEMI ACTIVE DAMPING OF THE CAR

  • Popis výsledku anglicky

    The model of the car consists of a stiff chassis, front and rear axles, springs, dampers and wheel disks with tires. The vehicle wheels running on uneven road. Semi active systems can only change the viscous damping coefficient of the damper, and do notadd energy to the suspension system. Though limited in their intervention, semi active suspensions are less expensive to design and consume far less energy. In recent times, research in semi-active suspensions has continued to advance with respect to their capabilities, narrowing the gap between semi active and fully active suspension systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technical Computing Bratislava 2010

  • ISBN

    978-80-970519-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    RT systems, s.r.o

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    20. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku