Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How To Teach Stereoscopic Matching?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00175521" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00175521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How To Teach Stereoscopic Matching?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a simple but non-trivial semi-dense stereoscopic matching algorithm that could be taught in Computer Vision courses. The description is meant to be instructive and accessible to the student. The level of detail is sufficient for a student to understand all aspects of the algorithm design and to make his/her own modifications. The paper includes the core parts of the algorithm in C code. We make the point of explaining the algorithm so that all steps are derived from first principlesin a clear and lucid way. A simple method is described that helps encourage the student to benchmark his/her own improvements of the algorithm.

  • Název v anglickém jazyce

    How To Teach Stereoscopic Matching?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a simple but non-trivial semi-dense stereoscopic matching algorithm that could be taught in Computer Vision courses. The description is meant to be instructive and accessible to the student. The level of detail is sufficient for a student to understand all aspects of the algorithm design and to make his/her own modifications. The paper includes the core parts of the algorithm in C code. We make the point of explaining the algorithm so that all steps are derived from first principlesin a clear and lucid way. A simple method is described that helps encourage the student to benchmark his/her own improvements of the algorithm.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ELMAR 2010: Proceedings 52th International Symposium ELMAR-2010

  • ISBN

    978-953-7044-11-4

  • ISSN

    1334-2630

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Croatian Society Electronics in Marine - ELMAR

  • Místo vydání

    Zadar

  • Místo konání akce

    Zadar

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku