Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pokročilé zobrazovací metody pro malá letadla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00183488" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00183488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pokročilé zobrazovací metody pro malá letadla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto příspěvku je čtenář seznámen s principy přenosu informací v palubních sítích malých letadel, přičemž hlavní důraz článek klade na moderní elektronické zobrazovače. V článku jsou představeny dva zobrazovací systémy. První systém je podobný v současnosti často používaným palubním elektronickým zobrazovačům. Druhý systém představuje zcela unikátní prototyp průhledového displeje, tzv. head-up dispelej s konkrétním popisem principu, konstrukce a parametrů. Průhledový display disponuje omezeným rozlišením, které je ale dostatečné pro zobrazení informací důležitých pro funkci bezpečného navedení na přistání v případě výskytu mimořádných situací.

  • Název v anglickém jazyce

    Advanced Display Methods for Small Airplanes

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with principles of small airplanes information networks and data presentation with the main emphasis on modern display systems. Two display modules are presented in this article. The first one is similar to the systems used in the present time - e.g head-down systems. The second represents an unique prototype of a head-up display. The second display module is described in details of its principle, construction and parameters. The display resolution is limited but suitable for important information presentation within the function of airplane's safety guidance under emergency situation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030651" target="_blank" >TA01030651: Využití asistivních technologií pro zvýšení bezpečnosti letu letadel, létajícího personálu a pozemních účastníků leteckého provozu v normálním provozu a při výskytu mimořádných situací</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MDS - Měření, diagnostika, spolehlivost palubních soustav letadel 2011 - Sborník příspěvků z 11.mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-7231-828-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    165-178

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany, Fakulta vojenských technologií

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    19. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku