Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of an Adaptive Learning Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00194613" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00194613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of an Adaptive Learning Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Adaptation and personalization are features required by most today's web system users. Personalization helps users to customize applications to their needs and adaptation helps to a better orientation and effective work with a large amount of available data. In this paper, we review the most important aspects of an adaptive system and formally describe the fundamental elements. The described adaptive system architecture is called General Ontological Model for Adaptive Web Environments (GOMAWE). The theoretical model was applied in a learning scenario, and a prototype course implementation was used as a proof case-study.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of an Adaptive Learning Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Adaptation and personalization are features required by most today's web system users. Personalization helps users to customize applications to their needs and adaptation helps to a better orientation and effective work with a large amount of available data. In this paper, we review the most important aspects of an adaptive system and formally describe the fundamental elements. The described adaptive system architecture is called General Ontological Model for Adaptive Web Environments (GOMAWE). The theoretical model was applied in a learning scenario, and a prototype course implementation was used as a proof case-study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal on Information Technologies and Security

  • ISSN

    1313-8251

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    19-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus