Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Robust Numerical Approach to Mean-Value Modeling of Internal Combustion Engines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00207493" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00207493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3182/20130904-4-JP-2042.00078" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3182/20130904-4-JP-2042.00078</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3182/20130904-4-JP-2042.00078" target="_blank" >10.3182/20130904-4-JP-2042.00078</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Robust Numerical Approach to Mean-Value Modeling of Internal Combustion Engines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A numerically robust approach to the mean value modeling of turbocharged internal combustion engines (ICE) is presented. The approach is based on model regularization on a polyhedron in a high dimensional vector space. Distributed programming techniquescan be used for the regularized model identification and simulation. The robustness of this approach is demonstrated on steady-state calibration of a heavy duty diesel engine model starting from grossly inaccurate initial estimates.

  • Název v anglickém jazyce

    Robust Numerical Approach to Mean-Value Modeling of Internal Combustion Engines

  • Popis výsledku anglicky

    A numerically robust approach to the mean value modeling of turbocharged internal combustion engines (ICE) is presented. The approach is based on model regularization on a polyhedron in a high dimensional vector space. Distributed programming techniquescan be used for the regularized model identification and simulation. The robustness of this approach is demonstrated on steady-state calibration of a heavy duty diesel engine model starting from grossly inaccurate initial estimates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F11%2F1353" target="_blank" >GAP103/11/1353: Odhad stavu dynamických stochastických systémů</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Preprints of the 7th IFAC Symposium on Advances in Automotive

  • ISBN

    978-3-902823-43-4

  • ISSN

    1474-6670

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    564-569

  • Název nakladatele

    IFAC

  • Místo vydání

    Laxenburg

  • Místo konání akce

    National Olympics Memorial Youth Center, Tokyo

  • Datum konání akce

    4. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku