Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00313547" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00313547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje využití pupilárního reflexu pro podvědomé zjišťování preferencí spotřebitelů. Uvádí podstatu a využití pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a předpoklady pro budoucí využití v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s využitím oční kamery s integrovaným pupilpometrem a poukazuje na vybrané praktické problémy, které je nutné při experimentování eliminovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and Problems of The Use of Pupilometry in Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the utilization of pupillary reflex for the customer preferences detection. Its underline the fundamentals of pupillary measurement in marketing, ways of pupillary measurement and the proposals in practice. The paper also suggests the way of pupillary experiments with the eye-tracking camera utilization and the main selected problems which have to be eliminated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania

  • ISBN

    978-80-225-3731-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    92-102

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    24. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku