Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00313547" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00313547 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje využití pupilárního reflexu pro podvědomé zjišťování preferencí spotřebitelů. Uvádí podstatu a využití pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a předpoklady pro budoucí využití v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s využitím oční kamery s integrovaným pupilpometrem a poukazuje na vybrané praktické problémy, které je nutné při experimentování eliminovat.
Název v anglickém jazyce
Possibilities and Problems of The Use of Pupilometry in Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper describes the utilization of pupillary reflex for the customer preferences detection. Its underline the fundamentals of pupillary measurement in marketing, ways of pupillary measurement and the proposals in practice. The paper also suggests the way of pupillary experiments with the eye-tracking camera utilization and the main selected problems which have to be eliminated.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania
ISBN
978-80-225-3731-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
92-102
Název nakladatele
Vydavateľstvo EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
24. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—