Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Centralized Diagnostics of Ignition System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00209052" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00209052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.eejournal.ktu.lt/index.php/elt/article/view/5666/4320" target="_blank" >http://www.eejournal.ktu.lt/index.php/elt/article/view/5666/4320</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5755/j01.eee.20.10.5666" target="_blank" >10.5755/j01.eee.20.10.5666</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Centralized Diagnostics of Ignition System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Current trends in the passenger car industry are focused on reduction of manufacturing costs and thus increasing competitiveness on the automotive market. This paper introduces a new approach to vehicle diagnostics, promising direct cost reduction of in-vehicle diagnostic subsystems. The new approach provides for an easy transition from currently used concept of decentralized diagnostic probes to a centralized concept, based on (in an ideal case) a single diagnostic probe. This concept is demonstrated in a case study, which is focused on vehicle ignition system diagnostics. Diagnostic signatures are measured in vehicle supply network, and classified using additional information acquired from internal vehicle communication network. Case study results are presented including the discussion of advantages and limits of the centralized diagnostics concept.

  • Název v anglickém jazyce

    Centralized Diagnostics of Ignition System

  • Popis výsledku anglicky

    Current trends in the passenger car industry are focused on reduction of manufacturing costs and thus increasing competitiveness on the automotive market. This paper introduces a new approach to vehicle diagnostics, promising direct cost reduction of in-vehicle diagnostic subsystems. The new approach provides for an easy transition from currently used concept of decentralized diagnostic probes to a centralized concept, based on (in an ideal case) a single diagnostic probe. This concept is demonstrated in a case study, which is focused on vehicle ignition system diagnostics. Diagnostic signatures are measured in vehicle supply network, and classified using additional information acquired from internal vehicle communication network. Case study results are presented including the discussion of advantages and limits of the centralized diagnostics concept.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Elektronika ir Elektrotechnika

  • ISSN

    1392-1215

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    23-34

  • Kód UT WoS článku

    000346486700005

  • EID výsledku v databázi Scopus