Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Centralized Vehicle Diagnostics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00207088" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00207088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IDAACS.2013.6662705" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/IDAACS.2013.6662705</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IDAACS.2013.6662705" target="_blank" >10.1109/IDAACS.2013.6662705</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Centralized Vehicle Diagnostics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Current trends in passenger car industry are focused on ceaseless reduction of production costs and thus on more competitive production on an automotive market. This paper describes a new diagnostics method promising direct costs reduction of in-vehiclediagnostics subsystems. The method provides for an easy transition from current decentralized concept of diagnostic obes for particular elements of electric and electronic equipment to a centralized concept based on (in an ideal case) a single measuringprobe. Case study on the vehicle ignition system is presented, demonstrating the method principle, advantages and limits. Diagnostic method is based on localization and identification of fault signatures in vehicle power supply network using a template matching algorithm.

  • Název v anglickém jazyce

    Centralized Vehicle Diagnostics

  • Popis výsledku anglicky

    Current trends in passenger car industry are focused on ceaseless reduction of production costs and thus on more competitive production on an automotive market. This paper describes a new diagnostics method promising direct costs reduction of in-vehiclediagnostics subsystems. The method provides for an easy transition from current decentralized concept of diagnostic obes for particular elements of electric and electronic equipment to a centralized concept based on (in an ideal case) a single measuringprobe. Case study on the vehicle ignition system is presented, demonstrating the method principle, advantages and limits. Diagnostic method is based on localization and identification of fault signatures in vehicle power supply network using a template matching algorithm.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0125" target="_blank" >ED2.1.00/03.0125: Pořízení technologie pro Centrum vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDAACS 2013 - Proceedings of the 2013 IEEE 7th International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems

  • ISBN

    978-1-4799-1426-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    353-357

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Berlin

  • Datum konání akce

    12. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku