Společenská a sociální odpovědnost firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00221905" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00221905 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenská a sociální odpovědnost firem
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská odpovědnost firmy nutí její management myslet šířeji, jako "my", spíše než "já". Tato zásada vyžaduje, aby nesl odpovědnost za něco, co může přímo či nepřímo ovlivnit činnost společnosti. CSR uvádí tři takové oblasti, které mohou být ovlivněny její činnosti: ekonomickou, sociální a environmentální.
Název v anglickém jazyce
Societa and social responsibility of companies
Popis výsledku anglicky
The social responsibility of a company causes its management to think more broadly in therms of 'we' rather than 'I'. This principle requires taking responsibility for anything which can be directly or indirectly influenced by the activity of the company. CSR identifies three such areas, which may be influenced by business activity: economic, social and environmental.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů