Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of Control and Switching Frequency Optimization of DC/DC Power Converter for Super-capacitor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00233906" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00233906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7305/automatika.2016.07.637" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7305/automatika.2016.07.637</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7305/automatika.2016.07.637" target="_blank" >10.7305/automatika.2016.07.637</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of Control and Switching Frequency Optimization of DC/DC Power Converter for Super-capacitor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article discusses design of mathematical model buck and boost converter and the analysis of the optimal frequency choice of the PWM signal for IGBT. The converter is dedicated for charging and discharging of hybrid car drive super-capacitor energy storage. The main role of the converter is to optimize energy content in super-capacitor storage used to acceleration and deceleration during driving period. Mathematical model of the system in MATLAB/Simulink and converter prototype with Freescale Digital Signal Processor 56F8257 were designed. Comparing of simulation results and results measured on the prototype are discussed on the end of the article.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of Control and Switching Frequency Optimization of DC/DC Power Converter for Super-capacitor

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses design of mathematical model buck and boost converter and the analysis of the optimal frequency choice of the PWM signal for IGBT. The converter is dedicated for charging and discharging of hybrid car drive super-capacitor energy storage. The main role of the converter is to optimize energy content in super-capacitor storage used to acceleration and deceleration during driving period. Mathematical model of the system in MATLAB/Simulink and converter prototype with Freescale Digital Signal Processor 56F8257 were designed. Comparing of simulation results and results measured on the prototype are discussed on the end of the article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Automatika

  • ISSN

    0005-1144

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    57

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    HR - Chorvatská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    141-149

  • Kód UT WoS článku

    000384735500014

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84982295625