Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Action Based Feature Extraction from User Logs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00301379" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00301379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxpY21sMjAxNmVyc29uYWxpemF0aW9ufGd4OjE3ZjU3NjZhN2QxOTRhMTI" target="_blank" >https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxpY21sMjAxNmVyc29uYWxpemF0aW9ufGd4OjE3ZjU3NjZhN2QxOTRhMTI</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Action Based Feature Extraction from User Logs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The need of creating user profiles arises from applications like Customer Relationship Management and Web Personalization. These customer models than can be used to create machine learning models that predict user’s preference in web pages or the likelihood of him buying a product. We developed a general method that can create user profiles, that capture long term as well as short term user behaviour. By using different types of windowed features we were able to create models in the Attribute Value Learning paradigm. These models perform well in the areas of gaming as well as large news site.

  • Název v anglickém jazyce

    Action Based Feature Extraction from User Logs

  • Popis výsledku anglicky

    The need of creating user profiles arises from applications like Customer Relationship Management and Web Personalization. These customer models than can be used to create machine learning models that predict user’s preference in web pages or the likelihood of him buying a product. We developed a general method that can create user profiles, that capture long term as well as short term user behaviour. By using different types of windowed features we were able to create models in the Attribute Value Learning paradigm. These models perform well in the areas of gaming as well as large news site.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The 33rd International Conference on Machine Learning

  • ISBN

  • ISSN

    1532-4435

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Microtome Publishing

  • Místo vydání

    Brookline

  • Místo konání akce

    New York

  • Datum konání akce

    24. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku