Testovací pracoviště pro funkční/integrační testy řídicích jednotek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00320279" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00320279 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testovací pracoviště pro funkční/integrační testy řídicích jednotek
Popis výsledku v původním jazyce
Byl realizova'n prototyp testovacı'ho pracoviste pro funkcnı'/integracnı' testy vozidlovy'ch rı'dicı'ch jednotek vyuzı'vajı'cı' principy HIL testova'nı' a automaticke'ho generova'nı' a implementace testovacı'ch sekvencı'. Jeho funkcionalita zahrnuje kompletnı' elektroniku komfortnı'ch a informacnı'ch syste'mu vozidel nizsı' trı'dy (Fabia, Rapid). Programovy' na'stroj Taster (vyuzı'vajı'cı' formalismus casovany'ch automatu) a rozhranı' frameworku Exam pro automaticke' prova'denı' testu umoznujı' modelova'nı' jednotlivy'ch funkcnı'ch subsyste'mu vozidla v jazyce UPPAAL, automaticke' generova'nı' testovacı'ch sekvencı' z modelu a jejich automatické provedení.
Název v anglickém jazyce
Test bed for functional/integration testing of control units
Popis výsledku anglicky
Test bed prototype was realized providing for funtional/integration testing of vehicle electronic control units. Is utilizes HIL testing principles as well as automated generation and performing of test sequences. It includes comfort and infotainment electronics of low class vehicles (Fabia, Rapid). Taster SW tool (based on timed automata) and EXAM execution environment allow modelling of vehicle functionalities in UPPAAL language, automated test generation and execution.
Klasifikace
Druh
G<sub>prot</sub> - Prototyp
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TE01020020-V541, WP26V0071
Číselná identifikace
DTS-2017
Technické parametry
Stav pro integrační testy vozů Fabia a Rapid vybavený počítačovou simulací vnějšího prostředí a monitoringem výstupů řídicích jednotek. Umožňuje automatické provádění testů generovaných ručně nebo automaticky z modelů. Integrována je podpora pro manipulaci s daty na sběrnicích CAN a LIN v reálném čase. Celková spotřeba řídicích jednotek max. 100 A, počet integrovaných řídicích jednotek cca 20. Programová platforma NI Veristand, HW platforma NI PXIe + EtherCAT. Uzavřena smlouva o využití výsledku mezi ČVUT a Škoda Auto a.s. Kontaktní osoba: Jiří Novák, ČVUT FEL, Technická 2, 166 27 Praha 6, IČO 68407700, jnovak@fel.cvut.cz
Ekonomické parametry
Lze realizovat další prototypy, cena prototypu cca 6 mil. Kč dle konkrétní výbavy a specifikace vozu. Doba dodání cca 8 měsíců.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
katedra měření
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—