Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adversarial Multi-Agent Path Finding is Intractable

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21240%2F21%3A00356868" target="_blank" >RIV/68407700:21240/21:00356868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1109/ICTAI52525.2021.00078" target="_blank" >https://doi.org/10.1109/ICTAI52525.2021.00078</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICTAI52525.2021.00078" target="_blank" >10.1109/ICTAI52525.2021.00078</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adversarial Multi-Agent Path Finding is Intractable

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Adversarial Multi-Agent Path Finding (AMAPF) extends the standard discrete Multi-Agent Path Finding with an adversarial element. Agents of two competing teams are deployed in a shared environment represented by an undirected graph. The first team aims to navigate all its agents from their initial locations to given goal locations, while the second team aims to prevent agents of the first team from fulfilling their goal. We prove that the problem of finding a winning strategy is EXPTIME-complete.

  • Název v anglickém jazyce

    Adversarial Multi-Agent Path Finding is Intractable

  • Popis výsledku anglicky

    Adversarial Multi-Agent Path Finding (AMAPF) extends the standard discrete Multi-Agent Path Finding with an adversarial element. Agents of two competing teams are deployed in a shared environment represented by an undirected graph. The first team aims to navigate all its agents from their initial locations to given goal locations, while the second team aims to prevent agents of the first team from fulfilling their goal. We prove that the problem of finding a winning strategy is EXPTIME-complete.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA19-17966S" target="_blank" >GA19-17966S: intALG-MAPFg: Inteligentní algoritmy pro zobecněné varianty multi-agetního hledání cest</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2021 IEEE 33rd International Conference on Tools with Artificial Intelligence (ICTAI)

  • ISBN

    978-1-6654-0898-1

  • ISSN

    1082-3409

  • e-ISSN

    2375-0197

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    481-486

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Los Alamitos

  • Místo konání akce

    Washington

  • Datum konání akce

    1. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000747482300070