Lidský faktor a automatické dálnice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F01%3A06068192" target="_blank" >RIV/68407700:21260/01:06068192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lidský faktor a automatické dálnice
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou objasněny důvody, které vedou k výzkumu lidského faktoru v souvislosti s automatickými dálnicemi. Faktorem velmi omezujícím schopnosti řidiče pokračovat po opuštění automatické dálnice v běžném provozu je únava v mnoha případech způsobená spánkovou setrvačností. v příspěvku je velmi stručně ukázáno jak tuto únavu odhadovat.
Název v anglickém jazyce
Human factor and automatic highways
Popis výsledku anglicky
Reasons leading to the reserch of human factors in connection with automatic highways. Driver's fatigue as a limiting factor in manual control. Estimation of the driver performance during the continuation of driving on conventional highways.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AUTOS 2001
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
310-317
Název nakladatele
neuveden
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
26. 4. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—