Poškození lidské lebky při dopravních nehodách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F03%3A06087564" target="_blank" >RIV/68407700:21260/03:06087564 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68378297:_____/03:14033045
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poškození lidské lebky při dopravních nehodách
Popis výsledku v původním jazyce
The finite element model of the human skull is developed from the series of computer tomography scans. The simplified FE model is used for the analysis of displacements and stress of the scull bone under the concentrated load or uniformly distributed load.
Název v anglickém jazyce
Human Skull Damage during Traffic Accidents
Popis výsledku anglicky
The finite element model of the human skull is developed from the series of computer tomography scans. The simplified FE model is used for the analysis of displacements and stress of the scull bone under the concentrated load or uniformly distributed load.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Doprava a telekomunikace pro 3. tisíciletí
ISBN
80-01-02741-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
67-70
Název nakladatele
ČVUT, Fakulta dopravní
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
26. 5. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—