Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zlepšené řízení a senzorika systému airbagů v automobilu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F04%3A06104192" target="_blank" >RIV/68407700:21260/04:06104192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Advanced sensing and control of vehicle airbag system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the proceeding is to declare the capabilities of sophisticated airbag systems of the vehicles. The target functions of the systems under consideration are the proper time of airbag triggering using early crash and precrash sensing and the reduction of the airbag aggressivity during low-crash accidents respectively. The strategy of side airbags is considered as well - especially from the sensing point of view. The design and optimal control strategy of the active safety belt pretensioners is evaluated from the injury level point of view. The described methodology enables to reduce the development of injury mechanisms, its severity and to keep the loadings of the tissues under the tolerance level.

  • Název v anglickém jazyce

    Advanced sensing and control of vehicle airbag system

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the proceeding is to declare the capabilities of sophisticated airbag systems of the vehicles. The target functions of the systems under consideration are the proper time of airbag triggering using early crash and precrash sensing and the reduction of the airbag aggressivity during low-crash accidents respectively. The strategy of side airbags is considered as well - especially from the sensing point of view. The design and optimal control strategy of the active safety belt pretensioners is evaluated from the injury level point of view. The described methodology enables to reduce the development of injury mechanisms, its severity and to keep the loadings of the tissues under the tolerance level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Věda o dopravě 2004

  • ISBN

    80-01-03047-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    273-279

  • Název nakladatele

    Vydavatelství ČVUT

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku