Návrh dopravní sítě úpravou algoritmu teorie grafů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06133010" target="_blank" >RIV/68407700:21260/07:06133010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh dopravní sítě úpravou algoritmu teorie grafů
Popis výsledku v původním jazyce
Při aplikaci nástrojů teorie grafů na hledání nejkratších cest se v dopravě naráží často na problém, kdy po vybrané nejkratší cestě není možné dopravit daný počet dopravních jednotek kvůli překročení kapacity některých úseků. Autor příspěvku proto modifikoval nejrozšířenější algoritmus na hledání nejkratších cest v grafu - Floydův algoritmus - o hlídání nepřekročení kapacity hran.
Název v anglickém jazyce
Transport Net Design by Graph Theory Algorithm Modification
Popis výsledku anglicky
There is very often problem with graph theory instrument used in transport application - capacity overrun in several sections. There is why paper author modified the most widespread algorithm to the shortest ways in graph finding - Floyd's algorithm - addition edge capacity overrun monitoring.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
From Horse-drawn Railway to High-speed Transportation Systems
ISBN
978-80-01-03699-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
273-276
Název nakladatele
Czech Technical University in Prague
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
17. 4. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—