Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv zavedení mýta na dopravní situaci v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F08%3A06147843" target="_blank" >RIV/68407700:21260/08:06147843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv zavedení mýta na dopravní situaci v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zavedení výkonového zpoplatnění na síti dálnic a rychlostních silnic v České republice od 01.01.2007 pro vozidla s celkovou hmotností nad 12 t vyvolalo mimo jiné velké obavy, že dojde k prudkému nárůstu intenzit zejména těchto těžkých nákladních vozidelna silnicích nižších tříd v důsledku snahy vyhnout se povinnosti placení mýtného formou objíždění zpoplatněných úseků. Cílem je nejen zjistit, zda k těmto skutečnostem na vybraných prověřovaných pozemních komunikacích skutečně dochází, ale i prověřit, jaké systémy sčítání dopravy, ať už existující, nebo další nově prověřované v rámci habilitační práce, se dají k tomuto ověření využít, a jaké další užitečné informace se dají obecně získat o specifických odlišnostech chování nákladní dopravy na pozemníchkomunikacích ve srovnání s převládající dopravou osobní.

  • Název v anglickém jazyce

    Impacts of Introduction of EFC to Traffic Situation in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Introduction of electronic fee collection (EFC) for vehicle with total weight over 12 t on the network of motorways and highways in the Czech Republic since 1st January 2007 among others invoked great apprehensions for violent growth of traffic volume ofthese heavy lorries above all on secondary roads in consequence of their effort to avoid obligation to pay fee by riding about paid road sections. The goal was to tell, if the facts mentioned above are this fact really happened on selected verified roads, but as well as to examine, what kind of traffic counting systems (existing or another verified) are suitable for use, and what additional useful information is generally able to get about special differences in behavior between goods traffic and predominant personal transport on road network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek 2. semináře o hybridních mýtných systémech

  • ISBN

    978-80-01-04109-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    9. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku