Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodody zjišťování řidičova stavu na základě analýzy technických dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F08%3A06156347" target="_blank" >RIV/68407700:21260/08:06156347 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Methodology for evaluation of driver's situations based on technical driving data analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The problem of sufficient attention of a human operator is still on the top of the interest when dealing with reliability of human operated systems. This paper presents experiences from several hundred measurements and analysis of experiments performed on our driving simulators. Besides the experiment setup, it describes several different methods used for the classification of driver behavior based mainly on analysis of technical outputs from simulated driving. Our goal is to find out the objective methodology for evaluation of driver's actual state with respect to driver's skills and personalities. Such methodology, if successfully found, could serve in future as a comprehensive compound of automobile development process.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for evaluation of driver's situations based on technical driving data analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The problem of sufficient attention of a human operator is still on the top of the interest when dealing with reliability of human operated systems. This paper presents experiences from several hundred measurements and analysis of experiments performed on our driving simulators. Besides the experiment setup, it describes several different methods used for the classification of driver behavior based mainly on analysis of technical outputs from simulated driving. Our goal is to find out the objective methodology for evaluation of driver's actual state with respect to driver's skills and personalities. Such methodology, if successfully found, could serve in future as a comprehensive compound of automobile development process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Driver Car Interaction & Interface 2008

  • ISBN

    978-80-87136-04-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AV ČR, Ústav informatiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 12. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku