Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pokročilé metodologie pro vyhodnocení aktuálního stavu řidiče dopravního prostředku ze souboru technických dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F08%3A06156351" target="_blank" >RIV/68407700:21260/08:06156351 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21260/08:00156351

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Advanced methodology for evaluation of driver's actual state with use of technical driving data

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents experiences from several hundred measurements and analysis of experiments performed on our driving simulators. Besides the experiment setup, it describes several different methods used for the classification of driver behavior based mainly on analysis of technical outputs from simulated driving. Our goal is to find out the objective methodology for evaluation of driver's actual state and for assessment of IVIS (or further any HMI devices used in the cars) with respect to drivers' skills and personalities. Such methodology, if successfully found, could serve in future as a comprehensive compound of automobile development process.

  • Název v anglickém jazyce

    Advanced methodology for evaluation of driver's actual state with use of technical driving data

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents experiences from several hundred measurements and analysis of experiments performed on our driving simulators. Besides the experiment setup, it describes several different methods used for the classification of driver behavior based mainly on analysis of technical outputs from simulated driving. Our goal is to find out the objective methodology for evaluation of driver's actual state and for assessment of IVIS (or further any HMI devices used in the cars) with respect to drivers' skills and personalities. Such methodology, if successfully found, could serve in future as a comprehensive compound of automobile development process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F84B%2F042%2F520" target="_blank" >1F84B/042/520: "Prostředky pro detekci a prevenci poklesů pozornosti řidičů" jako součást společného projektu MESPIN "Metody zvýšení spolehlivosti interakce řidiče s vozidlem"</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th WSEAS International Conference on Systems Theory and Scientific Computation (ISTAC'08) - New Aspects of Systems Theory and Scientific Computation

  • ISBN

    978-960-6766-96-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    World Scientific and Engineering Society Press

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Rhodos

  • Datum konání akce

    20. 8. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000263293100023