Simulace střetu osobního vozidla s dětským chodcem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00163487" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00163487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace střetu osobního vozidla s dětským chodcem
Popis výsledku v původním jazyce
FD ČVUT v Praze provedla dynamické zkoušky pasivní bezpečnosti dětského chodce při střetu s osobním vozidlem při různých rychlostech (10, 20, 30km/h). Sledovány byly kontaktní zóny na přídi vozidla včetně poškození a na upravené dětské figuríně typu P6 výsledná zrychlení hlavy, hrudníku, pánve, zrychlení kolenního kloubu v sagitální ose a kontaktní síla působící na stehenní skelet.
Název v anglickém jazyce
Collision of passenger car with child pedestrian
Popis výsledku anglicky
Faculty of Transportation Technology performed series of dynamical passive safety tests of vehicle M1 category collision with child pedestrian under different impact speeds (10, 20, 30 kmph) There were contact zones on the frontal vehicle surface followed as well as resultant acceleration of head, thorax, pelvic, sagital acceleration of knee joint and contact force on the femoral structure
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XIX. mezinárodní vědecká konference soudního inženýrství
ISBN
978-80-214-4037-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
22. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—