Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00178282" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00178282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    FD ČVUT v Praze provedla dynamické zkoušky pasivní bezpečnosti dětského chodce při střetu s osobním vozidlem při různých rychlostech (10, 20, 30km/h). Sledovány byly kontaktní zóny na přídi vozidla včetně poškození a na upravené dětské figuríně typu P6 výsledná zrychlení hlavy, hrudníku, pánve, zrychlení kolenního kloubu v sagitální ose a kontaktní síla působící na stehenní skelet. Cílem je kromě podrobné deskripce kinematiky a porovnání závaţnosti primární a sekundární kolize i simulace potenciální nehodové situace v softwaru Virtual crash a poskytnutí údaj? pro tvorbu matematického modelu. Příspěvek vznikl za podpory MSM6840770043, Škoda Auto, a.s., TÜV SÜD Czech s.r.o., A.L.C.Z. a.s.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of Passenger Car impact to Child Pedestrian

  • Popis výsledku anglicky

    Faculty of Transportation Technology performed series of dynamical passive safety tests of vehicle M1 category collision with child pedestrian under different impact speeds (10, 20, 30 kmph) There were contact zones on the frontal vehicle surface followed as well as resultant acceleration of head, thorax, pelvic, sagital acceleration of knee joint and contact force on the femoral structure. The aim of these tests is not only a detail description of pedestrian kinematics and comparison of primary and secondary impact seriousness, but also a simulation of potential accidental situation in V-crash software and providing data source for advanced mathematical modeling. This contribution is supported by MSM6840770043, Škoda Auto, a.s., TÜV SÜD Czech s.r.o.,A.L.C.Z. a.s.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Soudní inženýrství

  • ISSN

    1211-443X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus