Využití železnice pro vnitroměstské a příměstské přepravní vztahy v PID
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00184480" target="_blank" >RIV/68407700:21260/11:00184480 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití železnice pro vnitroměstské a příměstské přepravní vztahy v PID
Popis výsledku v původním jazyce
Železnice byla léta vnímána jako zkostnatělá a nepružná součást veřejné hromadné dopravy, jež je vhodná nejvýše pro řešení přepravních vztahů na střední a dlouhé vzdálenosti. Teprve s rozvojem IDS začala být nejdříve chápána jako vhodná páteř dopravní obsluhy v širším území, později, i na základě inspirace v německy mluvících zemích, byly objeveny její netušené možnosti také pro realizaci vnitroměstských přepravních vazeb. Po výrazném nárůstu intenzity provozu na hlavních dvoukolejných tratích přišly vPražské integrované dopravě (PID) na řadu i trati nižšího významu, donedávna bojující o svou existenci. Příkladem je vývoj na linkách S6 a S65 PID.
Název v anglickém jazyce
Railway Utilization for Transport Relations in Central and Suburban Parts of Cities within Prague Integrated Transport
Popis výsledku anglicky
For a long time railway was considered as a fossilized and rigid part of a public transport suitable only for middle- and long distance transport relations. Yet with the development of integrated traffic systems it was understood first as a suitable spine of the traffic services in the area and later, inspired also in the German-speaking countries, its hidden potential was discovered for the realization of inner transport relations. After a huge increase of traffic intensity on the main double-track railways also less important railways, which used to stroke for survival, came up for becoming an important part of the Prague Integrated Transport. As an example the current development on S6 and S65 railways can be taken.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Verejná osobná doprava 2011 - zborník
ISBN
978-80-970356-9-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
28-31
Název nakladatele
Kongres STUDIO, spol. s r.o.
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
20. 10. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—