Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00184483" target="_blank" >RIV/68407700:21260/11:00184483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Za novou vysokorychlostní železniční trať se obvykle považuje taková, jejíž traťová rychlost dosahuje alespoň 250 km/h, a do sítě vysokorychlostních tratí (VRT) se zahrnují i modernizované úseky zpravidla na rychlost kolem 200 km/h. V letech 2007-2008 vycházel v časopise Silnice a železnice seriál článků s charakteristikou sítě VRT ve světě. Od té doby pokračuje v této oblasti dopravní infrastruktury další rozvoj, a proto na zmíněný cyklus popisem situace v jednotlivých státech v posledních letech i s výhledem do budoucnosti volně navazují dva články - tento a další v příštím čísle. Následující text je zaměřen na tradiční země z pohledu vysokorychlostní železniční dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    High-Speed Railway Lines in World Recently (I)

  • Popis výsledku anglicky

    The new high-speed railway lines (HSRL) is typically the one with a line speed of at least 250 kph, and the HSRL includes also modernized section with typical speed of around 200 kph. In 2007 to 2008 there was a series of articles published in the magazine SILNICE ŽELEZNICE characterizing the HSRL network globally. Since then, further development has taken place in this area of transport infrastructure and therefore two articles. This one and the one in the new issue will tie to the mentioned cycle by describing the situation in individual states over the last years including the future outlook. The followingtext is focused on traditional lands from the point of view of high-speed railway transport such as Japan, France, Spain, Portugal, Great Britain,Belgium, the Netherlands, Germany and Italy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    "P1-II"-"P1-V"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus