Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristiky železničních tratí regionálního významu ve vztahu k jejich lokaci na území ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00196467" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00196467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristiky železničních tratí regionálního významu ve vztahu k jejich lokaci na území ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době na území nejen států střední a východní Evropy existuje řada železničních tratí, které slouží pouze dopravní obsluze místního charakteru s mnohdy propastným rozdílem mezi přepravní poptávkou a dopravní nabídkou. Článek je prvotním výstupem výzkumného projektu, jež si klade za cíl tento stav analyzovat a navrhnout kroky k jeho optimalizaci. Předkládá komplexní charakteristiku zmíněného segmentu na celé české železniční síti, přičemž bere v potaz dopravně-inženýrské a socioekonomické aspekty ovlivňující uvedenou disbalanci mezi nabídkou a poptávkou.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional Railway Lines Characteristics in Relation to Their Location in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Currently not only in the countries of Central and Eastern Europe, there are many of railway lines, which serve only in traffic service of local character with often the wide difference between transportation demand and transport supply. This article isthe primary outcome of research project, which aims to analyze this state and suggest steps for its optimization. It presents a comprehensive characteristic of that segment in the entire Czech railway network, takes into consideration the transport-engineering and socio-economic aspects affecting mentioned imbalance between supply and demand.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů