Maximalizace efektivity regionální kolejové dopravy - dílčí výstup projektu: Charakteristiky železničních tratí regionálního významu ve vztahu k jejich lokaci na území ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00198115" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00198115 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Maximalizace efektivity regionální kolejové dopravy - dílčí výstup projektu: Charakteristiky železničních tratí regionálního významu ve vztahu k jejich lokaci na území ČR
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době na území nejen států střední a východní Evropy existuje řada železničních tratí, které slouží pouze dopravní obsluze místního charakteru s mnohdy propastným rozdílem mezi přepravní poptávkou a dopravní nabídkou. Poster je jedním z dílčíchvýstupů výzkumného projektu, jež si klade za cíl tento stav analyzovat a navrhnout kroky k jeho optimalizaci. Předkládá komplexní charakteristiku zmíněného segmentu na celé české železniční síti, přičemž bere v potaz dopravně-inženýrské a socioekonomické aspekty ovlivňující uvedenou disbalanci mezi nabídkou a poptávkou.
Název v anglickém jazyce
Maximization of Regional Rail Transport Efficiency - intermediate project output: Regional Railway Lines Characteristics in Relation to Their Location in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Currently not only in the countries of Central and Eastern Europe, there are many of railway lines, which serve only in traffic service of local character with often the wide difference between transportation demand and transport supply. The poster is one of the intermediate research project outputs, which aims to analyze this state and suggest steps for its optimization. It presents a comprehensive characteristic of that segment in the entire Czech railway network, takes into consideration the transport-engineering and socio-economic aspects affecting mentioned imbalance between supply and demand.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů